Thursday, January 9, 2014

mukadimah hari jumaat =D

dear blogger,
actually arini aku ada banyak sangat cerita yg nak diceritakan untukmu..
entahlah blogger aku tak tahu kenapa dunia sekarang terlalu hipokrit..
susahnya untuk aku mencari org yg jujur dengan aku..
ramai orang kate aku sombong.. actually aku tak sombong, aku cuma tak selesa bile bercakap dengan lelaki..
dulu aku sebenarnyer tomboy,
pas2 biler dah besar mungkin aku dah banyak belajar tentang agama aku sendiri, aku mula mencari diri aku yg sebenar..
aku sebenarnyer kec0h giler k0t kalau dengan 0rg yg kenal.. tapi biler yg tak kenal aku buat dekk.. jeee...
bukan ape.. 
aku dah kate aku ni malu lah.. lagipun dlm islam pun ad kate kalau kite duduk kat kelompak lelaki..
kita seharusnya merasa terhina bukannya gembira.. =,=
that's why.. i won't like to talk to any boyfriend..
bukan sebab aku ni bahang gambang.. *bak kate terengganu*
aku just nak beri yg terbaek untuk org yg akan aku berikan hidupku.. aku tak b0h r dia ni dapat sisa2 kasih syg aku jer..
actually aku nak sgt jadi kekasih allah.. namun aku terfikir.. layak ker aku??
entahlah hanya allah jer yg tahu nilai aku..aku sebenarnya high-light aku harini nak kate
 yg sebenarnyer aku pening laa dengan cite2 aku..
aku ni nak sgt jadi penyanyi..
it's not because i want to be famouse..
but i just want the world know that music
but in the same time, i want to do a best for my parents..
parents aku memang entah laa nak habaq camner..
tapi ye laa kan tak ley salahkan dia.. dia nak yg terbaek untuk kite.. insyaallah.. semua yg berlaku ad hikmahnyer.. amin..

No comments:

Post a Comment